SubjectVerbObject

0

OMG OMG OMG. threadless is having a sale. Now, instead of simply coveting their t-shirts, I can afford to actually buy them. :-d Just in time to destroy them in the PC. Hellsyeah! Yeah, I’ve got hipster-envy. Wanna make something over it? I also just realized that all of the photos I have of myself on flickr are terrible. I mean, because I’m clearly a 6′ tall blonde-haired blue-eyed scandinavian...

0

I was browsing (at work, of course) today on craigs list, and I found a beautiful post in the “best of.” This guy was looking for a travel partner in Morroco. He said “Meet me in Casablanca,” which I could very easily do. So I emailed him, of course. The post was too old, and the anonymous forwarding no longer worked. Anyway, it’s dumb, but I’m disappointed, because that’s an...

0

In which t experiences a vague discomfort

<edit> Went to dinner last night. It was weird. I don’t know why I’m posting about this. </edit> Anyway. My Peace Corps preperations are well underway. I am now the proud owner of an easily packed non-stick frying pan, a Leatherman (yay!), polo shirts, and other assorted L.L.Bean goodness. There’s so much to do before I leave, and I’m really just not on the ball with it, if by “not...

0

In which Theresa can’t think of a funny title

I’ve moved back in with my parents, which is alternately comforting and depressing. Either way, I’m here until July 5, when staging begins in Philly. Yesterday I hit up the L.L.Bean factory store (read: outlet) for some Peace Corps junx, which wasn’t entirely an exersize in futility, but close. As it turns out, the factory store is great if you need cheap clothes, but not so great if you’re looking...

1

Desperate Singles in Aisle 3

Singles look for love at megastores. “A few years ago, when my friend was going through her divorce, I said to her: ‘If you want to meet guys, I don’t recommend a bar. But I do frequent Home Depot,’” Lawrence, N.Y., relationship expert Debbie Mandel said. “And then before you knew it, people would come over and talk to you. You’re looking at tiles, they’re looking at tiles; you’re looking...

1

In which t redesigns becomes incredibly lazy

I am just too lazy to redesign from scratch. Expect some template tweaks over the next few days. I don’t like the way the links on the left work, nor the way it handles posts with no titles. I’d also like to redo the color scheme, but that’s gonna take some serious study of the layout and stylesheet. Whatever I end up doing, it’s going to have to wait a...

0

Tina is going to Fiji!

Tina, a sorority sister and all around good-gal is heading out to Fiji on May 31st! She plans on using the aforelinked journal to keep in touch, and will have pictures up at webshots. Indeed. Good luck, girl scout!раскрутка

0

In which Theresa graduates.

I am now the proud owner of a B.A. in Economics from the College of Behavioral and Social Sciences and a B.A. in French from the College of Arts and Humanities. That’s two degrees, in case anyone was wondering. Not a double major. Two degrees. Thousands of dollars and five years later, I’m a damn college graduate. Hellsyeah. раскрутка

0

In which t discusses what she didn’t do.

I am relatively certain that the University of Maryland will be as pleased to see me go as I am pleased to leave. That said, if the fountains are soapy for graduation tomorrow, I have NO IDEA who did it. And I’m absolutely SURE that whomever did it was absolutely 100% sober at the time. Jeuvenile? Absolutely. And since we all know I’m as far from jeuvenile as can be,...